Quo Vadis Infopodnikání?

JariM

Už minimálně dva roky sleduji nový fenomém na českém internetu – Infopodnikání.
Chápu to jako velice užitečnou záležitost a sám se v tomto směru taky snažím něco vytvořit.
Mám za sebou docela úspěšný projekt www.marsmart.cz, který mě slušně doplnil databázi a pracuju na školícím systému www.marspom-academy.cz.
Jde mě to dost pomalu. Není to tím, že by to bylo tak těžké, ale spíše tím, že mě od toho stále něco odvádí. Ať to jsou mé nemalé povinnosti v současném zaměstnání, kde musím ještě minimálně tři roky pracovat, nebo starosti s mou nemalou nemovitostí – Mlýn Podhrad, kde bydlím. Ale vraťme se k infopodnikání.
V článcích na tomto blogu jsem se už několikrát zmínil, že mě Infopodnikání, tak jak se v současnosti v českém internetu provozuje, připadá stále jenom jako živnost. Vzato terminologií Roberta Kiyosakiho – Kvadrant S. Moje uvahy na toto téma se stávají téměř prorockými. Děje se přesně to, co jsem čekal. Hlavní tahouni tohoto oboru poněkud vystříleli svůj prach a teď se jen přiživují na projektech nových zjevů v tomto odvětví. Poslední „bombou“ je projekt „Jsi značka“. Téměř všichni, kteří se stali mými mentory a od kterých jsem si za nemalý peníz některé z jejich produktů koupil, místo aby pokračovali v tom co slíbili, frontálně podporují „Frontu na banány“. Jak bych byl rád kdyby, tak jak bylo slíbeno, pokračoval „On line academy klub“. Akční plán, který byl presentován na začátku roku, vypadal velmi slibně. Taky bych se rád dočkal dalších slibených treningů v „Nakopávači infopodnikání“, zde byla jak se zdá přenechána aktivita aoutorovi projektu OptimizePress2, který jsem si z nutnosti, po útlumu nakopávače koupil. Doufám, že se zde dočkám pokračování seriálu videí a historie se nebude opakovat – „Zaplatils, vyšetřování skončilo, zapomeňte!“ O projektech, za které se podle mého nevyplatí vyhazovat peníze ani nemluvím, ať je to „CPM“, „Neurorestart“, „Prodávání nás baví“, „Klub AW“, nebo dokonce „Revoluční marketing“! I když zde jsem asi pomátl a koupil jsem to. Chybama se člověk učí! Pokud to však někoho baví a má dost love, tak prosím.
Proto chci jít jinou cestou. Svůj produkt „Marspom-Academy“ nabídnout za velmi přívětivou cenu a dát lidem nástroj, jak úspěšně budovat jakýkoliv MLM a těm kteří svůj byznys nemají, nabídnout prověřený, moderní a funkční síťový marketing, se spolehlivou firmou, který jediný může být zdrojem trvalého, rostoucího a dědičného pasivního příjmu. A ne nějaká drahá, problematická „Infoživnost“.