Tři průkopnící, tři leadeři

Ja_mala
Od té doby, co jsem začal hledat, jak propojit moje zaměstnání stěhovavého ptáka se svým byznysem, který dělám pořád ten samý už 15 let, jsem potkal tři výrazné osobnosti na internetu. První byl Jozef Gašper, který vymyslel, nebo importoval pojem Autopilota. Tvrdí, že staré metody budování MLM jsou mrtvé a že je potřeba hledat nové lidi pomocí záchytových stránek, na které se Vám přihlásí jen ti, co mají opravdu zájem. Vyhnete se tomu někomu něco vnucovat, kdo to vlastně ani nechce. To má hlavu a patu. Jenom je problém, že se vlastně MLM buduje nad studeným seznamem. Se svým kamarádem k tomu vytvořil funkční a velmi propracovaný software, který obsahuje i e-mailový autodpovídač. Asi bych se k němu i přidal a jeho produkty bych si všechny koupil, kdyby do toho nezačal zaplétat jakousi podivnou orientální psychologii. Navíc ztratil mou důvěru tím, že něco slíbil, třeba to „že je není jeho cílem někoho zapojovat do svých multilevelů“ a pak to opakovaně činil s nepříjemnou neodbytností. Jednou to bylo s nadnárodní firmou, ale i se svým MLM – Dobrá nálada, nebo jak se to jmenuje. Mnoho jsem se ale u něj naučil a zjistil jsem přesně, co potřebuju. To jsem našel u Davida Kirše a jeho Firmy2.0, která je průkopníkem infopodnikání v ČR. Od něj jsem také koupil software Smartemailing a Online Academy Club. Následně jsem ještě investoval do kurzu Pavla Říhy – nakopávač infopodnikání. Perfektní Knw How, perfektní technika, perfektní software. Ale vydělává to stále jen těm špičkám, které vytvářejí nové produkty infopodnikání. Není to o opravdovém pasivním příjmu. Viz jeden z mých předchozích příspěvků. Posledním, na ktrého jsem byl jedním z mých žáků nasměrován je Jiří Černota se svým „Revolučním marketingem“ Ten tvrdí, že budovat MLM nad studeným seznamem „na Autopilota“ je nesmysl. Přitom viditelně používá pro své stránky Know How Davida Kirše a ve svém „Revolučním marketingu“ autopilota nabízí a prodává. Mluví přesně o tom co já, že v infopodnikání opravdu vydělávají jen špičky a to ještě ne stále. Jeho první dvě videa jsou skvělá, ale to třetí – jako kdyby ztratil šťávu. Prozradí všechno, co je v jeho kurzech a zkušený networker si uvědomí, že to vlastně všechno zná, tak proč by to kupoval. Je na něm znát strach, když má říct kolik to všechno stojí. Navíc jeho marketing postrádá jasný produkt a tím se dostává na pokraj letadla typu Skyline, nebo pyramidy.
Tak Babo raď!

Myslím si, že jediným správným řešením je kombinace infopodnikání s kvalitní technikou a Know How, jako má Firma2.0 a dobrého poctivého multilevelu se zavedenou firmou s kvalitním zbožím a službami širokého sortimentu, která působí celosvětově na co největším trhu, přesně jak o tom píšu ve svém e-booku „Jak si vybrat MLM“.